master's thesis
Possibilities of correlation between Geography and Croatian, Mathematics and History in the second educational cycle (fifth and sixth grade of elementary school)

Petra Belaj (2017)
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Geography
Cite this document...

Belaj, P. (2017). Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti, Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:846353

Belaj, Petra. "Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti, Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole)." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:846353

Belaj, Petra. "Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti, Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole)." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:846353

Belaj, P. (2017). 'Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti, Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole)', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 21 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:846353

Belaj P. Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti, Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole) [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2017 [cited 2019 July 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:846353

P. Belaj, "Mogućnosti korelacije nastavnih sadržaja Geografije s nastavnim sadržajima Povijesti, Matematike i Hrvatskog jezika u drugom obrazovnom ciklusu (5. i 6. razred osnovne škole)", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:846353