University of Zagreb Faculty of Science Department of Biology
Cite this document
Črnila, T. (2019). Razumijevanje koncepta „Održavanje ravnoteže u organizmu“ kod učenika 3. razreda srednje škole (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:945944
Črnila, Tanja. "Razumijevanje koncepta „Održavanje ravnoteže u organizmu“ kod učenika 3. razreda srednje škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:945944
Črnila, Tanja. "Razumijevanje koncepta „Održavanje ravnoteže u organizmu“ kod učenika 3. razreda srednje škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:945944
Črnila, T. (2019). 'Razumijevanje koncepta „Održavanje ravnoteže u organizmu“ kod učenika 3. razreda srednje škole', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 12 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:945944
Črnila T. Razumijevanje koncepta „Održavanje ravnoteže u organizmu“ kod učenika 3. razreda srednje škole [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2019 [cited 2024 September 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:945944
T. Črnila, "Razumijevanje koncepta „Održavanje ravnoteže u organizmu“ kod učenika 3. razreda srednje škole", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:945944