University of Zagreb Faculty of Science Department of Physics
Cite this document
Lukarić, T. (2022). Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
Lukarić, Tatjana. "Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
Lukarić, Tatjana. "Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
Lukarić, T. (2022). 'Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 11 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
Lukarić T. Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2022 [cited 2024 November 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
T. Lukarić, "Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974