University of Zagreb Faculty of Science Department of Biology
Cite this document
Grgurić, I. (2016). Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
Grgurić, Ines. "Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
Grgurić, Ines. "Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
Grgurić, I. (2016). 'Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
Grgurić I. Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420
I. Grgurić, "Utjecaj kvalitete pitanja na uspjeh učenika pri rješavanju pisane provjere znanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:589420