University of Zagreb Faculty of Science Department of Geography
Cite this document
Kunjas, D. (2025). Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
Kunjas, Denni. "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
Kunjas, Denni. "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
Kunjas, D. (2025). 'Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 20 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
Kunjas D. Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2025 [cited 2025 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
D. Kunjas, "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788