master's thesis
Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice

Kunjas, Denni
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Geography

Cite this document

Kunjas, D. (2025). Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788

Kunjas, Denni. "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788

Kunjas, Denni. "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788

Kunjas, D. (2025). 'Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 20 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788

Kunjas D. Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2025 [cited 2025 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788

D. Kunjas, "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.