Videk, V. (2015). Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
Videk, Vlatko. "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
Videk, Vlatko. "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
Videk, V. (2015). 'Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 21 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
Videk V. Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2015 [cited 2024 August 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
V. Videk, "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542