University of Zagreb Faculty of Science Department of Mathematics
Cite this document
Jovanović, V. (2015). Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483
Jovanović, Vedran. "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483
Jovanović, Vedran. "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483
Jovanović, V. (2015). 'Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 23 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483
Jovanović V. Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2015 [cited 2025 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483
V. Jovanović, "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483