University of Zagreb Faculty of Science Department of Geography
Cite this document
Torma, L. (2019). Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
Torma, Luka. "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
Torma, Luka. "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
Torma, L. (2019). 'Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
Torma L. Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2019 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495
L. Torma, "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495