prikaz prve stranice dokumenta Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole - studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija
Rad nije dostupan
diplomski rad
Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole - studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija

Škreblin, Klaudija
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
GEOG - Geografski odsjek

Citirajte ovaj rad

Škreblin, K. (2015). Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole - studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:834226

Škreblin, Klaudija. "Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole - studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:834226

Škreblin, Klaudija. "Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole - studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:834226

Škreblin, K. (2015). 'Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole - studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:834226

Škreblin K. Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole - studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2015 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:834226

K. Škreblin, "Upotreba nastavnih sredstava u nastavi geografije u petom razredu osnovne škole - studija slučaja: Krapinsko-zagorska županija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:834226

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.