prikaz prve stranice dokumenta Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci
Rad dostupan nakon 2020-09-27
diplomski rad
Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci

Babić, Paula (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Biološki odsjek

Citirajte ovaj rad

Babić, P. (2018). Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, Paula. "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, Paula. "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić, P. (2018). 'Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 13.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Babić P. Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2018 [pristupljeno 13.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

P. Babić, "Primjena istraživačkog učenja pri poučavanju učenika gimnazije o transportu vode u biljci", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:845955

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.