Sveučilište u Zagrebu Prirodoslovno-matematički fakultet Biološki odsjek
Citirajte ovaj rad
Fett, M. (2022). Prostorno uređenje učionice kao motivacijski čimbenik u nastavi Prirode i Biologije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:463097
Fett, Mia. "Prostorno uređenje učionice kao motivacijski čimbenik u nastavi Prirode i Biologije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:463097
Fett, Mia. "Prostorno uređenje učionice kao motivacijski čimbenik u nastavi Prirode i Biologije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:463097
Fett, M. (2022). 'Prostorno uređenje učionice kao motivacijski čimbenik u nastavi Prirode i Biologije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:463097
Fett M. Prostorno uređenje učionice kao motivacijski čimbenik u nastavi Prirode i Biologije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2022 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:463097
M. Fett, "Prostorno uređenje učionice kao motivacijski čimbenik u nastavi Prirode i Biologije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:463097