diplomski rad
Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi

Ana Ilenić (2011)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Biološki odsjek
Citirajte ovaj rad...

Ilenić, A. (2011). Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić, Ana. "Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić, Ana. "Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić, A. (2011). 'Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

Ilenić A. Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2011 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510

A. Ilenić, "Konceptualno razumijevanje staničnih dioba i nasljeđivanja kod učenika u osnovnoj školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:204510