Sveučilište u Zagrebu Prirodoslovno-matematički fakultet GEOG - Geografski odsjek
Citirajte ovaj rad
Kunjas, D. (2025). Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
Kunjas, Denni. "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
Kunjas, Denni. "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
Kunjas, D. (2025). 'Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 12.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
Kunjas D. Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2025 [pristupljeno 12.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788
D. Kunjas, "Konstrukcija prostornih identiteta u brendiranju turizma Hrvatske: analiza promocije Hrvatske turističke zajednice", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:676788