diplomski rad
Učeničko razumijevanje proporcionalnosti

Ivana Benković (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Fizički odsjek
Citirajte ovaj rad

Benković, I. (2017). Učeničko razumijevanje proporcionalnosti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:759553

Benković, Ivana. "Učeničko razumijevanje proporcionalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:759553

Benković, Ivana. "Učeničko razumijevanje proporcionalnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:759553

Benković, I. (2017). 'Učeničko razumijevanje proporcionalnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 20.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:759553

Benković I. Učeničko razumijevanje proporcionalnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 20.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:759553

I. Benković, "Učeničko razumijevanje proporcionalnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:759553