Rad nije dostupan
diplomski rad
Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet

Vlatko Videk (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Geografski odsjek
Citirajte ovaj rad

Videk, V. (2015). Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542

Videk, Vlatko. "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542

Videk, Vlatko. "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542

Videk, V. (2015). 'Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542

Videk V. Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2015 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542

V. Videk, "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542