Videk, V. (2015). Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
Videk, Vlatko. "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
Videk, Vlatko. "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
Videk, V. (2015). 'Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
Videk V. Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2015 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542
V. Videk, "Koncept hiperrealnosti i stvaranje turističke atrakcije - primjer trgovačkog centra Roses Fashion Outlet", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:787542