diplomski rad
Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika

Branka Gavrić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Biološki odsjek
Citirajte ovaj rad

Gavrić, B. (2015). Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:379574

Gavrić, Branka. "Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:379574

Gavrić, Branka. "Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:379574

Gavrić, B. (2015). 'Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 18.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:379574

Gavrić B. Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2015 [pristupljeno 18.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:379574

B. Gavrić, "Upotreba konceptualnih mapa u vrednovanju razumijevanja učenika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:379574