diplomski rad
Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije

Torma, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Geografski odsjek

Citirajte ovaj rad

Torma, L. (2019). Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495

Torma, Luka. "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495

Torma, Luka. "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495

Torma, L. (2019). 'Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 26.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495

Torma L. Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2019 [pristupljeno 26.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495

L. Torma, "Individualni pristup učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju u nastavi Geografije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:106495

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.