No public access
master's thesis
Blank Map as a Teaching Tool to Test Students' Understanding of Space

Stjepan Lach (2017)
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Geography
Cite this document

Lach, S. (2017). Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493

Lach, Stjepan. "Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493

Lach, Stjepan. "Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493

Lach, S. (2017). 'Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 21 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493

Lach S. Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2017 [cited 2019 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493

S. Lach, "Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493