Lach, S. (2017). Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493
Lach, Stjepan. "Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493
Lach, Stjepan. "Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493
Lach, S. (2017). 'Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 26.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493
Lach S. Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2017 [pristupljeno 26.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493
S. Lach, "Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:447493