master's thesis
Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju

Roman Karem (2018)
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Mathematics
Cite this document

Karem, R. (2018). Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Karem, Roman. "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Karem, Roman. "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Karem, R. (2018). 'Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 21 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Karem R. Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2018 [cited 2020 February 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

R. Karem, "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Islandora Bookmark - Please login to use this feature