master's thesis
Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi

Matulj, Anđela
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Mathematics

Cite this document

Matulj, A. (2024). Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670

Matulj, Anđela. "Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670

Matulj, Anđela. "Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670

Matulj, A. (2024). 'Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 17 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670

Matulj A. Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2024 [cited 2024 June 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670

A. Matulj, "Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670

Please login to the repository to save this object to your list.