Sveučilište u Zagrebu Prirodoslovno-matematički fakultet Matematički odsjek
Citirajte ovaj rad
Matulj, A. (2024). Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670
Matulj, Anđela. "Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670
Matulj, Anđela. "Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670
Matulj, A. (2024). 'Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670
Matulj A. Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670
A. Matulj, "Van Hiele model razvoja geometrijskog mišljenja i koncepti duljine i površine u osnovnoj i srednjoj školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:118670