master's thesis
Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata

Bartolec, Ivan
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Mathematics
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Physics

Cite this document

Bartolec, I. (2018). Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Bartolec, Ivan. "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science; University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Bartolec, Ivan. "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science; University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Bartolec, I. (2018). 'Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science; University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 10 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Bartolec I. Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2018 [cited 2022 August 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

I. Bartolec, "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb; University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Please login to the repository to save this object to your list.