Sveučilište u Zagrebu Prirodoslovno-matematički fakultet Fizički odsjek
Citirajte ovaj rad
Lukarić, T. (2022). Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
Lukarić, Tatjana. "Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
Lukarić, Tatjana. "Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
Lukarić, T. (2022). 'Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
Lukarić T. Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2022 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974
T. Lukarić, "Učinak uporabe reprezentacija u nastavi na konceptualno razumijevanje kod studenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:051974