diplomski rad
Vrednovanje kao strategija učenja matematike

Marijana Hunjek (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek
Citirajte ovaj rad

Hunjek, M. (2015). Vrednovanje kao strategija učenja matematike (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:499807

Hunjek, Marijana. "Vrednovanje kao strategija učenja matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:499807

Hunjek, Marijana. "Vrednovanje kao strategija učenja matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:499807

Hunjek, M. (2015). 'Vrednovanje kao strategija učenja matematike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:499807

Hunjek M. Vrednovanje kao strategija učenja matematike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2015 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:499807

M. Hunjek, "Vrednovanje kao strategija učenja matematike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:499807