diplomski rad
Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike

Anamarija Kurtović (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek
Citirajte ovaj rad

Kurtović, A. (2016). Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880

Kurtović, Anamarija. "Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880

Kurtović, Anamarija. "Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880

Kurtović, A. (2016). 'Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880

Kurtović A. Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880

A. Kurtović, "Povezanost interesa i konceptualne promjene pri učenju matematike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:529880