diplomski rad
Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju

Roman Karem (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek
Citirajte ovaj rad

Karem, R. (2018). Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Karem, Roman. "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Karem, Roman. "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Karem, R. (2018). 'Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

Karem R. Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2018 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962

R. Karem, "Eksponencijalna funkcija - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u srednjoškolskom matematičkom obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:482962