diplomski rad
Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata

Ivan Bartolec (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Fizički odsjek
Citirajte ovaj rad

Bartolec, I. (2018). Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Bartolec, Ivan. "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Bartolec, Ivan. "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Bartolec, I. (2018). 'Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

Bartolec I. Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2018 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090

I. Bartolec, "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090